CRISTINA MARTÍN
Actualment, Cristina Martín està finalitzant els estudis de Belles Arts i ha fet diferents cursos d'animació, il·lustració, dibuix al natural i pintura des del 1993. Està interessada principalment en la creació d'obra gràfica: il·lustracions tractades digitalment, dibuixos de gran format sobre fusta, estampes litogràfiques, aiguaforts i pintura acrílica.
És membre de l'Associació d'Amics de l'Art del Prat i ha treballat com a docent en diferents cursos de l'Escola d'Arts del Prat. Algunes de les seves exposicions col·lectives han estat a l'Aula Miró de la Facultat de Belles Arts de Barcelona (2007-2009), al Restaurant Onanuit del Prat (2008), Art en directe, Fiesta Onanuit (2008), la Kàpsula, amb intervencions artístiques al carrer (La Capsa, 2008) i l'exposició d'artistes locals amb motiu del primer aniversari de la revista H2O (La Capsa, 2009).
És membre de l'Associació d'Amics de l'Art del Prat i ha treballat com a docent en diferents cursos de l'Escola d'Arts del Prat. Algunes de les seves exposicions col·lectives han estat a l'Aula Miró de la Facultat de Belles Arts de Barcelona (2007-2009), al Restaurant Onanuit del Prat (2008), Art en directe, Fiesta Onanuit (2008), la Kàpsula, amb intervencions artístiques al carrer (La Capsa, 2008) i l'exposició d'artistes locals amb motiu del primer aniversari de la revista H2O (La Capsa, 2009).
Arquetipo 34 neix de la deconstrucció del perfil descrit en el llibre de patrons avícoles editat en els anys 50, en què es detallen tots els caràcters morfològics i distintius que ha de tenir un gall per ser considerat com un gall pota blava. Aixì, s'han modificat aquestes característiques reconegudas oficialment per fer un gir a l'antiga imatge del gall Raça Prat i reinventar-la, modificacions que donen al gall una identitat més humana. Un híbrid entre animal-home que intenta mostrar una mirada irònica i una mica ridícula de la construcció de la pròpia persona en la societat actual. Els tatuatges de Arquetipo 34 apareixen com a missatges en contra de la producció industrial, culpable de la creació de pollastres artificials, del seu sofriment i esclavitud, reivindicant aixì la identitat del pollastre autòcton.
La proposta Arquetipo 34 consisteix també en la creació d'un fulletó/dossier compost per una plantilla on es descriuen les parts i un model anatòmic del pollastre. La idea parteix del patró avícola ja descrit, i el fulletó es donarà al públic perquè aquest pugui modificar i acolorir les característiques del pollastre. El mateix procés que ha realitzat l'artista per a la creació de Arquetipo 34.
La proposta Arquetipo 34 consisteix també en la creació d'un fulletó/dossier compost per una plantilla on es descriuen les parts i un model anatòmic del pollastre. La idea parteix del patró avícola ja descrit, i el fulletó es donarà al públic perquè aquest pugui modificar i acolorir les característiques del pollastre. El mateix procés que ha realitzat l'artista per a la creació de Arquetipo 34.
Auto 2.2
Alicia
Auto 1.1
Dance and sex
The vicious party
Girls free alcohol
Secuència
Jonny
Perruquers
Fotografies:
Quinto (perfil)
Arxiu personal de l'artista (obres)
Torna a Creadors Gallum Gallum
Torna a l'inici